"Tell me, friend, can you ask for anything more?"

Igår kom jag tillbaka till Linköping. Och det gjorde Rickard också. Han kom hem vid 20-tiden, så tidigt har han nog aldrig kommit hem! Men det var bra.. Så skönt att mötas i hallen och bara kramas och känna att man har hamnat rätt. Rickard är så fin. Och han får mig att må bra. Han sprider lugn till min virriga hjärna, tack bejbi <3

Det var sååå skönt att få träffa Evve, mamma och Egon & Nalle i ett par dagar. Även om jag inte gjorde något speciellt, så var det skönt att inte vara ensam.

Nu måste jag ta och bälja i mig vatten, är törstig som en torr skorpa. Sen ska jag nog stänga av min lilla datormaskin och krama om Rickard som sitter och spelar på sin keyboard. Sen somnar jag nog. Natti.

Stor kram till min fina familj <3






Kämpa, K.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv fining! Och tur att du har din fina karl hos dig! Det är skönt att veta att du slipper vara ensam. Kraam! <3

2009-09-13 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback