"Pour a little salt, we were never here"

Pust. Nu har jag åter igen packat jätteväskan, ikväll ska jag nämligen sova i Storvik igen. Har städat och diskat och gjort det lite fint också, så nu kan jag lämna mammas lägenhet med gott samvete.
Sitter och väntar på att Evve ska sluta jobbet nu, så att vi kan smida planer inför ikväll. Får se vad vi hittar på förnåt. Pappa jobbar sent, så vi får roa oss utan honom. Imorrn blir det som sagt bröllis, kommer bli en lång, men förhoppningsvis rolig dag! Men jag längtar sååå mycket efter Rickard, så känner mig lite nere för tillfället.. Jag vill åka till Linkan nuuuuuu, men det kan jag inte :( HOPPAS HOPPAS, att vi hinner träffas, även om det bara blir en kortis, innan han åker igen.. Annars kommer det bli jobbigt..

Det är så konstigt ljus ute. Himlen är nästan lite åskmulenfärgad, men solen tittar fram någonstans ifrån ändå.. Träden börjar bli fina och gula och röda. Kallt är det också. Höst. På riktigt. Det känns bra. Frisk luft i lungorna!

Idag fyller min fina vän Martina år! Ett stort grattis till henne! Jag missar hennes kalas, som är imorgon, men, jag ska allt fira henne ändå, när jag kommer tillbaka till Linkan, så det så :)

Kram, vi hörs, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi, du är för söt. Synd att du missar mitt kalas och min tårta som jag tänker baka. Men jag hoppas du får det bra på brölliset. Vi ses förhoppningsvis nästa vecka. :) Alla friska och glada. :D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback