"Men stjärnorna föll och älvor höll oss fånga i ett avsked under månen"

Godmorgon! Har varit vaken i ungefär en timme, men jag är jättetrött fortfarande. Satt uppe sent i natt och tittade lite på Fuglesangs rymdpromenad, NASA sände live :P Det var faktiskt intressant.. Men, orkade inte titta så länge.. Det gick inte direkt undan där i rymden om man säger så! :) Men jag var glad över att se att dom hade säkerhetslinor, så dom inte skulle råka flyga iväg, det vore läskigt.. :P

Vaknade av sms från Rickard i morse. Jag tycker om att vakna av söta sms :) Nu räknar jag dagarna tills min älskling kommer hem. Onsdag kväll/natt är det som gäller, och jag längtar som en galning dit!

Dejten med Martina var väldigt trevlig igår! Vi gick på stan och kikade och Martina var glad över att ha ett paraply som pekpinne :P Jag är glad över att fina Martina äntligen är min stadsgranne! Och jag ser fram emot inflyttningsfest imorrn :) Alkoholen är inhandlad och outfiten (jag tänker nog ha kläder på mig i alla fall Martina, och jag skippar nog fjäderögonbrynen också) är planerad. Kul ska det bli!

Nu ska fixa frukost, så kanske jag piggnar till lite, så får vi se vad jag hittar på senare idag :) Jag ska i alla fall inte söka tjänsten som persisktalande administratör, vilket var den enda nya platsannonsen som dykt upp nyss när jag kikade in på Platsbanken. Får väl se om det trillar in något annat spännande jag kan söka under dagen. Hoppas. Jag vill jobba, tack.

Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hade också helt supertrevligt. Önskar dock att jag köpte den där lurviga mössan. Har inte kunnat sovit inatt och får ständigt nya och svåra gråtattacker. Mitt hjärta är krossat. Får kanske trösta mig med att jag har önskat mig en blå, stickad mössa designed by Kristin istället? ;) Ses imorgon! Kul ska det bli ! :D :D Tack för igår, gumsigum! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback