"Feelings that grows stronger in the dark"

Jag skulle ju gått på inflyttningsfest hos Martina ikväll. Hade sett fram emot det ett bra tag.. Men jag orkade inte, är så trött i huvudet.. Känns fortfarande jättejobbigt till och från.. :'(

Tidigt imorgon tar jag tåget till Uppsala där mamma och Evve möter upp mig. Sen stannar jag med mamma ett par dagar innan jag åker tillbaka till Linköping igen, lagom tills Rickard komme hem. Ska bli skönt att träffa dom! Inge roligt att sitta ensam här i lägenheten när man mår såhär. Men imorrn, då slipper jag ensamheten. Då ska jag pussa hundnos också <3

Tur att jag har snälla människor omkring mig som säger snälla saker. Det behövs. Största kramen till Rickard för att han finns där, fast han är så många mil bort. Älskling <3

Mina tankar går till K igen. Bästa fina K. Det ska bli bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

Hoppas det blir bra! Att han blir bra!

Tänker på er.

Puss!

2009-09-06 @ 11:08:52
Postat av: Martina

Du var saknad på festen. Men du får ta igen det på min födelsedag istället. :) Hoppas det känns lite bättre nu när du har fått vara hemma lite och Richard kommer imorgon. Och jag hoppas vartklinge att allting blir bra. Håller alla tummar jag kan, dvs mina och alla andras. Ska skapa en tum-insamling för din skull! <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback