"The båtten is nådd"

Ojoj, kände att jag var tvungen att lista dom jag inte gillar också, på en gång. För det är ju nästan lika lätt att hitta dom man ogillar, som dom man gillar.. Fast, dom flesta av dom här kan ju sjunga, såklart, det kan inte jag, så jag gnäller inte eller så.. Men, antingen gillar jag inte deras röst, eller så blir jag inte berörd av det dom sjunger, eller så är det helt enkelt bara något med dom som stör mig. Det kan säkert ändras det med, men, nu tänker jag så här! Nu kommer väl det här bli Idols startfält bara för det :P Men, här kommer dom! Ingen speciell ordning här heller.



Karolina:




Sofie:




Josefine:




Emelie:




Camilla:




Andreas:




Filip:




Annie:




Eddie:




Nicholetta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback