"But what about the tomorrow? I don´t really wanna know"

Om ni inte märker något nytt och spännande med min blogg, då tycker jag att ni ska klicka på "uppdatera". För i afton har jag underhållt mig med att göra om bloggdesignen. Var väldigt trött på den gamla nämligen. Så, nu är det lite nytt! Känns rätt bra faktiskt. Får väl se hur länge jag har den här, om jag tröttnar snabbt eller om den håller i sig.. ;) Kan inte släppa det blåa. Blått är flott. Ni får leva med det!

Nu sitter jag i Storvik, åkte buss hit med papputen. Han jobbar nån timme till, så är nog kanske inte vaken när han kommer hem.. Men, imorrn får vi hitta på något skoj istället! :) Vädret får väl avgöra vad det blir.. Om det blir skog eller ej, till exempel.

Har tänt en brasa och sitter och slappar nu.. Tänker på Rickard och längtar efter honom. Min fina karl.

Gäsp. Orkar inte skriva mer. Vi hörs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback