"Bakom Västerbron går solen ner i rött"

Haaaallå!

När sitter jag med nymålade naglar (har lyckats sparat ut 7/10!) och gör ingenting. Väntar på att tiden ska gå. När Evve slutar jobbet ska jag gå och möta henne, sen blir det någon slags prommis. Och en sväng förbi affären, för ikväll ska vi bjussa lillasyster Frida på mat :) Hoppas vi kommer på något smaskens..

Iförrgår och igår var jag hemma hos min papput. Vi har hunnit med en sväng i skogen, plockade många fina kantareller till mig. Sen har jag pangat också, men det gick inte så bra, pappas gevär är för långt och tungt för mig, buhu. Men det var skoj ändå :) Jag och pappa poppade gammal musik och rensade svamp en hel kväll nästan, så mycket svamp fick vi ihop :P Igår tog vi en sväng till Borlänge och Kupolen, strosade runt lite bara. Det var trevligt! Sen igårkväll så bjöds det på älgfärsbiffar, hemmagjord (såklart) potatismos och kantarellsås, Evve och Oskar kom förbi också, så sen passade jag på att åka med dom till Gävle igen. Så, nu är jag i "storstaden", hemma hos mamma. Dock blir det Storvik imorrn igen. Jiises, vilket flängande det är på mig. Fram och tillbaka och hit och dit. Fast mest längtar jag till Linkan och Rickard <3 Får se om jag åker tillbaka på söndag eller måndag, beroende på tågbiljetter och tågtider. Bara jag hinner träffa Rickard så..

Förresten så ska jag pyssla om lite småsaker i bloggen, men jag orkar inte det just nu. Det får bli en annan dag.. Är lite seg i huvudet idag känns det som.

Brr. Kallt. Tack och hej för mig. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback