"And I've been putting out fire with gasoline"

Dålig uppdatering! Fy på mig..

Men när Rickard är hemma så glömmer jag bort det mesta runt omkring. Men, i måndags åkte han tillbaka till Norge, så nu kan jag väl försöka mig på en liten uppdatering! :) Nu räknar jag dagarna tills han kommer hem nästa gång.. Blir så ensamt hemma utan min älskling!
I helgen var vi i alla fall på bio, såg Inglourious Basterds, och jag blev positivt överraskad! Trodde att den skulle vara bra, men den var jättebra :D Våldsam såklart, som vanligt när Tarantino är i farten, men den var bra ändå. Tummen upp, den rekomenderar jag! Spännande var den :)

Nu har jag förresten lagat min cykel också, med silvertejp, pappa skulle vara stolt! :) Hoppas det håller bra nu bara, annars blir jag lite irriterad..

Jag är jättetrött, sovit lite dåligt.. Har lite ont i halsen också, buhu. Men det går nog över snart. Idag ska jag se om det finns några jobb att söka, annars ska jag nog fortsätta pyssla lite med mitt portfolio. Det är grått och blåsigt ute, så är inte så sugen på en promenad, men jag borde ta mig ut en liten sväng i alla fall.. Får se hur jag gör! Och innan jag skrev klart den där meningen så kom regnet också.. Då är det skönt att hålla sig inne :P

Imorgon ska jag tvätta mitt lilla tvättberg, sen ska jag möta Martina på stan, det ska bli roligt! Sen blir det inflyttningsfest där i helgen, trevligt minsann :)


Ojoj, det här blev väldigt osammanhängande, men, så får det bli! :D


Slänger in en bild på min frukost, den var god :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback