"And if it ain´t positive vibrations, baby, then I have to go"

Nämen, en till uppdatering? Javisst!

Kom på lite fler grejer..

Vill bara rekomendera "Mannen under trappan" som gick på SVT1 i söndags! Dom som missade det borde se det på SVT Play! Det är en serie i 4 delar, som jag antar ska gå på söndagskvällarna. Jonas Karlsson i huvudrollen, bara det är ju skäl nog att se! Han är dock inte självaste mannen under trappan, som tur är, men, han som är det, är jätteläskig, mer än så säger jag inte! Men jag är SÅ glad över att jag inte har en trappa i min lägenhet. Dessutom utspelar det sig i Bollnäs, det är också roligt. Fick se mormors förra arbetsplats bland annat :)

En annan sak jag skulle säga var att vi nu har fått "Framtidens TV" till våran lägenhet, det är något som vi har fått gratis från vårat hyresbolag, som har ett samarbete med ComHem. Det är så att man ska kunna se all lägenhetsinformation via digitalboxen och enkelt kunna "hyra" film via den osv. Hur som helst, i min värld, så är Framtidens TV inte lika med tusen miljarders sladdar hit och dit. Snarare dåtidens TV. Jag håller tummarna för en trådlös/sladdlös framtid! Det braiga med det är att vi har tusentals kanaler, i alla fall nu, det skulle bara vara i en vecka eller så, sen får vi välja 8 kanaler vi vill ha (utöver basutbudet).

Har just tvättat klart och lagt in alla saker på sina platser. Nu ska jag pausa en liten stund, sen ska jag städa vidare, så att lägenheten är fin när jag åker iväg. Ska väl börja packa också (vad sjutton ska jag ha på mig på bröllopet?!), kommer att bli en stoooor väska, hujeda mig. Får se om det blir så illa att jag måste ta min stora rullväska.. Den kommer inte fram många gånger per år ska jag upplysa er om! Men om man har mycket grejer är det skönare att rulla än att släpa en stor väska.

Rickard ringde på sin lunch och frågade om Sankt Petersburg igen. Hans kompis ska dit om lite mer om en månad och frågade om vi ska med. Vore spännande att se Ryssland, såklart. Men, jag känner inte för att lämna landet just nu. Det är nåt som inte kändes bra med det bara.. Lika bra att följa magkänslan. Så det blev nej för min del. Vi får se hur Rickard gör, han åker nog ändå tror jag, tur att han är stor nog att ta sina egna beslut ;) Mitt hjärta <3

Oj. Nu blev det ju en novell ändå. Förlåt och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback