"You're just like an angel"

Heeeellou!

Idag har jag skrivit på mitt kontrakt. Så i en månad framöver har jag jobb, går det bra, så förlängs kontraktet med en månad i taget. På måndag kör det igång, med en två dagar lång introduktion, sen börjar allvaret. Ska bli spännande! Men jag är lite nervös också. Men, det löser sig, det gör det alltid! :) Jag ska göra mitt bästa för att bli en bra säljare!

I afton har jag pratat med Lins, en dag försenat onsdagsprat, alltid trevligt med våra prat, hihi. Trött är jag också, blir nog sova tidigt ikväll (kan ju alltid försöka).. Ska upp tidigt imorrn och tvätta, gääääsp. Vi trodde ju att Rickard skulle opereras idag, men det var tydligen bara en koll inför operationen, han fick tid i mitten av december! :( Inte alls bra.. Men han hamnade överst på listan, så om någon ställer in sin operation så kommer Rickard att erbjudas den tiden i alla fall. Hoppas att det löser sig snart.. Jag tycker inte om att se min sprattelgubbe sitta inne och bli tokig av att inte kunna röra sig som vanligt. Älskling <3

Det var allt för nu.. Jag ser fram emot S.O.S Gute. Så det så.
Vi hörs!

Kram

Kommentarer
Postat av: Evve

Det kommer gå grymt på nya jobbet ska du se, du kommer bli världens bästa säljare bara du får rätt verktyg. Det är jag övertygad om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback