"You don't know how lovely you are"

Nu har jag städat det som städas kan! Orkar inte dammsuga ikväll, så, det får jag ta imorrn som sagt. Känns skönt med lite ordning och reda i hemmet :) Idaaa, du är välkommen hit nuuuuu! :D

Jag har börjat "sticka" Martinas mössa nu också, har kommit ungefär 4 centimeter, så det går sakta men säkert framåt. Den kommer säkert att bli stilig! Hoppas du blir nöjd sen Martina :)

Slötittar på Idol nu, jag håller verkligen tummarna för att Reza och Tove går vidare! Heja dom, särskilt Tove :) För jag för rysninga av dom andra, och inte på ett bra sätt.. Nicolle sjöng som en kråka och sprattlade som en halvdöd ål. Camilla är på tok för klämkäck, sliskig. Karolina KAN ju sjunga, hon har fin röst, men ändå är det någonting med henne som får mig att rynka på näsan..

Idag när jag bytte buss på stan, så såg jag en restaurang jag inte sett förut, men, den har nog antagligen funnits där sen jag flyttade hit i alla fall. Den hette "De Klomp" och där inne stod det gulmålade träskor på borden! Åh. Dit ska vi gå allihopa, sen, när allt är bra <3 Och idag var en bra dag!

Jag saknar Rickard. Min älskling.. Har i alla fall fått höra hans röst lite idag, och det är alltid bra. Dagarna går, och snart är du hemma min sötgubbe!

Och för sjutton, det var ju onsdag igår! Vart tog onsdagspratet vägen Lins? Vi får ta det en annan dag :) Jag måste vara helt förvirrad. True Blood glömde jag visst också. Får kika på Svt Play! NU!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lins

OMG, den här veckan är visst lite dizzy för mig. Jag har varit på fel dag hela veckan och nu är det plötsligt helg snart, snurrigt :-) Jag såg inte heller nåt true blood, måste vart det som virrade till det hela, haha, utan mina serier har jag inget som håller reda på vilken dag det är... Nästa onsdag måste vi ta nya tag, jag skriver in det i min almenackis tillochmed! :-D Ha en skön helg, puss!

2009-10-02 @ 08:13:18
Postat av: Martina

Asså, jag är ju helt pirrig i magen. Jag tycker ju då att du ska lägga upp lite bilder så att jag får se underverket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback