"Tell me your secrets and ask me your questions"

Puuuust! Jag är sååå trött! Men, jag överlevde i alla fall min första dag! :D Var jättelätt att hitta till stället och väl där så var det jag och 19 andra nya som skulle gå introduktionen. Alla verkar väldigt trevliga! Vi har lärt oss så mycket idag att mitt huvud nästan exploderar, jag är inte riktigt van med att få proppa in så här mycket ny information på en gång :P Men, det är i alla fall roligt, även om det är mycket som är nytt och svårt.. Imorgon ska vi fortsätta att lära oss nya saker och på onsdag (eller eventuellt imorrn, vi får se) ska vi börja ringa runt själva. Ihk! Läskigt, men också spännande.. Vi fick sitta bredvid en varsin "riktigt" personal och lyssna när dom ringde runt, det var lärorikt, även om det bara var en kort stund.. Hann få höra både trevliga och mindre trevliga människor, men, det är väl bara att vänja sig vid.. :)

I morgon börjar jag liiite senare än idag, får ungefär en halvtimmes extra "sovmorgon", woho ;) Bussarna går lite tokigt, men, det är väl bara att åka när dom åker om jag inte ska behöva gå ända bort till Mjärdevi :P Idag efter jobbet stannade jag och köpte ett sånt där megahippt busskort i alla fall, så nu behöver jag bara hålla upp det mot blipplattan istället för att köra ner kortet i kortläsaren :P Häääääftigt!

Rickard var söt och fin man och köpte "Juleskum" till mig efter jobbet, så jag skulle överleva kvällen, hihi, det var snällt! Nu sitter han och plinkar på sitt keyboard och jag sitter mest och andas. Har just gjort i ordning morgondagens matlåda och plockat fram kläder och så. Så, nu är jag redo för ännu en jobbardag! :D
Tack till alla ni som höll tummarna för mig idag, dom gjorde nog susen!

Jag tror att jag kommer att sova gott ikväll.. :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Evve

Vilken tur att dvärgkompis var en duktig hemmaman och köpte juleskum efter din hårda dag :)

Hoppas det går lika bra i morgon!



DU klarar allt fina syster!

Postat av: Ida

Vad skööönt att det har gått bra! Jag höll mina tummisar! Hoppas att det går lika bra imorgon också!

Kraaam!

2009-10-26 @ 22:08:12
URL: http://growinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback