"Some people give you great advice, and those who listen have to pay the price"

Det har varit väldigt tyst här i bloggen i ett par dagar. Det är inte med flit. Har loggat in på blogg.se flera gånger, men sen sitter jag bara och stirrar, det händer liksom inget. Har väl kanske inte så jättemycket att säga heller, men, något skit brukar man ju kunnna sno ihop.. Men inte nu då.

Gjorde en fin liten illustration för att visa hur det ser ut när jag försöker blogga. Tomt i huvudet alltså, om ni inte ser det ;)


Rickard är hemma och väntar på operation. Så jag är hemma och har vård av sjuk man kan man säga. Min lilla man. Hoppas att vi får veta snart när det blir operation. Och det är inget allvarligt som har hänt, för er som undrar. Men jag låter Rickard ha lite privatliv så jag låter det vara osagt vad som hänt :)

Martinas mössor är nu färdiga och väntar på att levereras. Jag har stickat en jättefin turkos/silver och brun/guldig mössa, den blev riktigt stilig! En vacker dag kanske ni får se hur den blev, för den kommer definitivt att användas. Det är kallt nu för tiden nämligen. 4 plusgrader, men vindar som blåser öronen av en. Fast jag har en ny fin jacka, så jag ska förhoppningsvis överleva kylan. Tycker det är rätt skönt att pälsa på sig när mörkret och kylan kryper närmare..

Nä, nu tog det stopp igen. Jag ska väl ta en liten dusch snart, sen kanske ta med mig Rickard ut på en liten promenad. Sen ska jag förhoppningsvis städa klart lägenheten, som jag började spontanstäda redan innan frukost.

Hejhopp gott folk! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback