"Man har bråttom dit, sen är man där"

Den här dagen är en konstig dag. Gick upp vid 12! Åt frukost och pratade med sjuklingen Evve i telefonen ett tag. Sen har jag städat. Jag har dammsugit, diskat, torkat och putsat och till sist skurat golven. Så nu är det fint här hemma. Tillräckligt fint för en helg i alla fall :) Rickard sitter vid sin dator och är inget vidare sällskap just nu. Men han har i alla fall operationstid nu! Nästa vecka redan blir det av, skönt, så han blir människa igen snart ;)

Jag ska snart hoppa in i duschen tror jag, sen blir det kanske en liten promenad i det gråa vädret. Köpa mig någonting gott till fredagsmyset, kanske.

Usch, jag känner mig så seg! Ingen fredagskänsla alls i kroppen. Hoppas den infinner sig snart :)

Trevlig helg gott folk! Och förresten, Lins! Evve gillar också Dödlig fångst! :P

Kommentarer
Postat av: Evve

Gillar??? Älskar!!! :)

Postat av: Lins

Hmmmm... Jag får väl ge det en chans till då... eller så får jag helt enkelt inse att det är en sådan där sak som alla människor utom jag verkar kunna förstå & uppskatta, se även "montering av persienner" kapitel måndag v. 42 samt "All typ av biologi-kunskap" se kapitel hela högstadiet :-) Kram & Puss bästa Kåkå!

2009-10-18 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback