"Love like yours will surely come my way"

Onsdag är en bra tv-dag! Grey´s Anatomy och True Blood. Plus att jag fick se lite Dödlig fångst tidigare idag, ett av mina favvoprogram :D Har även hunnit med onsdagsprat med Lins, det är bra grejer det med :)
Nu är visst klockan jättemycket! Konstigt.

Tänkte bara berätta en annan trevlig sak, om ni inte har sett det..
Brolle ska ta med sig The Buddy Holly musical på turné! Han besöker bland annat Gävle och Linköping, så jag hoppas att jag har pengar och sällskap då, så att man kan se den i vår. Det vore toppen! Brolle är ju en av mina stora favoriter, och älskar Buddy Holly och den musikstilen, så jag viiiill se!

Läs mer här vettja!


Kommentarer
Postat av: Lins

Oh no, jag som försöker övertala daniel om att ingen normal människa uppskattar att se på dödlig fångst, nu måste jag ju omvärdera min ståndpunkt... :-S Ha en bra torsdag bästa Kåkå!

2009-10-15 @ 08:18:31
Postat av: Kristin

Svar till Lins:



Åh, men Dödlig fångst är ju jättebra! Jag är fast i den serien nu :D Har min favvisbåt och allt! :D Heja Daniel, hihihi. Hoppas du har haft en bra dag min fina vän! KRAAAAM

Postat av: Ida

Jag följer GÄRNA med på musikal och glor på söta Kjell ;)

Kraaaam!

2009-10-15 @ 21:55:03
URL: http://growinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback