"Let's not let just one night fuck it all up"

Goddagens!

Igårkväll tog jag och Rickard tåget till Norrköping där vi mötte upp Rickards mamma och bror, vi skulle nämligen gå på bio tillsammans. Efter strul med ljudet samt att det var en stor svart remsa över bilden så började äntligen filmen.  Vi såg "Äntligen Midsommar!" och den var väldigt rolig :) I alla fall om man gillar svenska filmer, och dom som känner mig vet att jag älskar svenska filmer.. :P Olle Sarri säger jag bara, hahaha, så himla bra var han :D Och sen så var ju Luke Perry med också, och han är lika snygg nu som han var i Beverly Hills för hundra år sedan.. :) Det var en trevlig film med trevligt sällskap! Nu vill jag gå på bio igen! Vill se "Flickan som lekte med elden" och "Upp!", får väl se om det blir av någon gång :)
Vi kom hem sent och kikade på lite kampsport på tv innan vi slängde oss i sängen. Rickard pratade i sömnen, hihi..

Nu sitter jag och googlar på hundar. Jag vill ha en voffsing! Men pengar är inget jag har gott om, så det är bara att drömma vidare.. Men jag vill såååå gärna ha en Bostonterrier eller en Fransk bulldog, för dom är så himla fruktansvärt söta och verkar så charmiga. Plus att dom är lagomt stora också :P En vacker dag så!





Mina drömhundar <3 Bilder lånade från Google. (
Här och här.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback