"If there's a chance, we'll make it anyhow"

Jag fick ett litet kreativitetsanfall förut! Plockade fram lilla målarlådan och målade ett litet kort till någon som betyder mycket samt påbörjade en lite större tavla som ska få bo i hallen, förr eller senare. Om det blir bra när det är klart.. :P Var tvungen att ta en paus och låta färgen torka lite.. Fortsätter nog imorgon :) Om ni har tur får ni se sen när det är klart ;)

Nu sitter jag och längtar efter SOS Gute, för jag tycker om att höra lite gotländska då och då! Saknar den fina lilla ön.. När jag är gammal vill jag ha en liten stuga där, vid havet.. Fina fina havet <3

Rickard är söt och fin. Och jag älskar honom. Dunk dunk dunk säger hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback