"I hope you're not lonely without me"

Hej gott folk!

Nu sitter jag mätt och belåten och tittar ut på himlen, den är läskigt mörk. Huamig! Som vanligt när jag och Martina ska gå på stan så ösregnade det.. När vi sedan kom hem till henne så sken solen, såklart, bara för att vi var inne ;)
Nu har jag fått träffat Martinas söta fina lilla misse, Oliver, han fick en folieboll av mig, så nu hoppas jag att han ska älska mig för alltid! :D Det var en väldigt söt liten pratglad krabat hon hade, han ser ut som en liten liten panter.. Sötnos! Jag och Martina har shoppat garn idag! Vi har klämt på många nystan, hoho, det måste ju vara mjukt mot huvudet! Så nu har jag startat mösstillverkningen, eftersom Martina ska få en sådan i lite försenad födelsedagspresent :) FÖRRESTEN! Jag fick åka på Lars Winnerbäckbussen hem, turbussen :)

Ikväll ska jag småstäda lite här hemma, sen ska jag diska, för jag har bara jättelite disk! Moahah, inget berg här inte. Sen måste jag hänga in alla kläder i garderoben, mm, stora planer, minsann! I morgon blir det dammsuga och fixa det sista, sen är jag redo för Idabesök! :)

Idag har jag äntligen fått en invite till Voddler, genom Bredbandsbolaget! Ih, spännande! Dock så fungerar det inte :P Men jag har mailat supporten och jag hoppas att jag får något bra svar av dom, så att jag kan testa det snart. Ska bli roligt! För er som inte vet är Voddler ungefär som Spotify, fast med filmer och serier istället. Lattjolajbans! Vill vill vill att det ska fungera nuuuu..

Nu ska jag smälta maten och sakna Rickard lite, sen är det dags att börja pyssla lite här hemma. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback