"Feel the fear in my enemy's eyes"

Hjääälp vad den här dagen har gått snabbt! Helt plötsligt är det nästan kväll.. Hur gick det till? Jag har inte gjort mycket idag.. Stickat på mössa nummer två till Martina, men garnet var så oelastiskt, så det går låååångsamt (och jag får ont i fingrarna!) :P Pratat med mamma och pappa, lite allmänbabbel bara, jag har söta fina föräldrar jag minsann!

Ida var ju här i helgen! Och det var väldigt trevligt med finsällis :) Vi kikade på lite film, spelade spel och babblade en massor, precis som det ska vara! :) Tack för besöket Ida! Du vet väl att du är välkommen tillbaka igen, när du vill <3 Jag gillar min Ida!

Igår kväll kikade jag färdigt på "Mannen under trappan", och det blev ungefär som jag tänkte, det var bra, lite lagom läskigt och småsorgligt. Men, lite tråkigt att det är slut, hoppas det börjar något annat spännande som man kan följa på söndagskvällarna :)

Rickard är på väg hemåt! Annars brukar det ju bli onsdag eller tisdag. Men, nu blev det måndag, för han är skadad, min stackars man, så han kan inte jobba just nu. Så då kan han lika gärna komma hem till mig så att jag kan pyssla om honom lite! Sen hoppas vi att han blir lagad snart så han kan fortsätta jobba och slita lite :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

BILD BILD BILD! Åh, snälla GE MIG EN BILD!

Postat av: Ida

Åh, tack för att jag fick komma söto! Det var en helg som jag verkligen behövde, prat med en förnuftig och bra människa och bara slapp och mys :) Jag kommer gärna ner och hälsar på mer så klart!

Hoppas att din Man kom hem ordentligt och att ni får det mys! Puss och kraam!

2009-10-06 @ 15:49:18
URL: http://growinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback