"Big wheel keep on turnin´"

Här sitter jag och är nervös. Min buss går om ungefär en halvtimme. Jag har packat ner lite viktiga papper i väskan, borstat håret och piffat till mig lagom mycket. Dunk, dunk säger hjärtat. Pirrigt i magen. Så nervös över vilka frågor jag kommer att få.. Men, det går som det går! Hoppas att jag hittar rätt på en gång, vet vilket hus det är i, men inte riktigt vart man går in.. :P Men, jag kommer att vara där en halvtimme innan min tid, så, jag ska nog hinna leta reda på rätt ställe.. :)

Ni får väl en liten uppdatering sen, om hur det har gått. Om jag inte ligger och gråter någonstans :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lins

Jag håller alla tummar o tår jag har för dig! När jag var på intervju senast var den svåraste frågan "Vem är du?" men det gick bra fast jag sa att inte riktigt visste, hahaha. Höras ikväll? Puss

2009-10-21 @ 13:06:52
Postat av: Kristin

Svar till Lins:

Taaack! Det gick bra! Jag fick det! :D Jag slapp i alla fall den frågan, hihi. Ja, höras ikväll! Onsdag :D Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback