"Ayo, I'm tired of using technology"

Jag vet inte var jag ska skriva. Har suttit och funderat ett tag och kommer inte på något bra. Men en tråkig uppdatering ska ni få i alla fall, så det så.

Jo, Rickard har fått en ny operationstid, den 9:e november är det som gäller nu, om det inte kommer in fler återbud, då kan det bli tidigare. Skönt att få det flyttat över en månad åt rätt håll i alla fall. Jag längtar nog mer än Rickard efter den där operationen!

Det är lördag nu i alla fall och jag sitter i myskläder och tittar på tråkiga tv-program. Rickard sitter och spelar spel vid sin dator. Kul lördag! Vi är inte vana att vara med varandra dygnet runt så länge som vi har varit nu, det är lite speciellt måste jag påstå..

Gäsp. Jag ser fram emot att börja jobba på måndag, även om jag måste gå upp fruktansvärt tidigt dom två första dagarna. Men det kan jag nog leva med. Ska bli skönt att ha något att göra! Lära sig någonting nytt och träffa lite nytt folk. Och pengar.

Gnäll och tråk och suck och pust. Det känns som söndag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback