"You sit and wait for my precious heart to break"

Igårkväll så hade jag lite tråkigt i min ensamhet, så jag spelade in en liten rundtur i lägenheten. Ett litet hemmahos-reportage på 2-3 minuter. Minns att jag gjorde det i lägenheten i Visby, men trooor inte att jag har visat er runt här. Och om jag har det, så får ni väl helt enkelt se det igen :P

 

På svininfluensavaccinssfronten är det ungefär som sist, lite röd på armen, rätt varm kring nålhålet och numera också en hård öm punkt under skinnet. Men det är sånt jag kan leva med :P Hoppas att det ömma försvinner snart, men det tror jag nog..

 

Idag ska jag äta pepparkaka och dricka julmust! Åh, som jag har längtat efter julmust.. Mmmmums!

 

 

Hörs senare, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback