"Tystnad, tunnel, avfart.."

Ojoj, dålig på att uppdatera, igen!

Men det är fullt upp, jag säger som pappa, att jag jobbar dygnet runt alla dagar ;) Känns nästan så i alla fall! Åker hemifrån 13.30 och kommer hem strax innan 22 (förutom på fredagar, då jag jobbar som vanligt folk ungefär). Så det blir långa dagar, orkar inte göra så mycket varken före eller efter jobbet.. Men, det är som det är. Det är i alla fall kul att ha något att göra om dagarna! Jobbet är roligt, men svårt. Förstår inte hur man ska få plats med allt i skallen! Jag har inte sålt någonting än, men dom verkar i alla fall snälla och förstående, och jag är imponerad över hur pass seriösa dom är! Det trodde man inte om Telemarketingföretag, efter allt skit man har hört.. Så nu hoppas jag att jag ska komma igång med säljandet, så att dagarna blir roligare! Jobbarkompisarna är jättetrevliga och coacherna är skitbra. Ska berätta lite mer om det någongång när jag kan slå mig ner i lugnan ro :)

Nu är det mindre än en vecka kvar till Rickards operation, och jag längtar!

Nu ska jag snart packa ner middagen i väskan och göra mig i ordning för ännu en hård arbetsdag :)
Ha en bra dag gott folk!

Kram

Kommentarer
Postat av: Evve

Ja det var då verkligen en mer mänsklig tid tycker jag hihi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback