"So tell me when you hear my heart stop.."

Lykke Li - Possibility

 

Kom på att jag ville dela med mig av den här himla superfina låten som var med i New Moon. Den passade så perfekt in i filmen! Å Lykke Li har så härlig röst. Fin fin låt med andra ord! Lyssna vetja!

 

Kom på att jag glömt att berätta något "spännande" som hände förra veckan. När jag var på väg hem från jobbet, så stod jag och väntade på min buss nere vid Resecentrum, då kom det fram en man med väst och pengainsamlingsbössa och frågade om jag hade 5 kr att skänka till poliovaccin. Jag visste inte om jag hade någon femkrona, så jag sa att jag skulle kolla efter, gick till bänken vid busshållsplatsen för att rota igenom väskan efter plånboken, så följde mannen efter mig, och typ kollade rätt ner i min plusk, där det inte fanns någon femkrona, men en tjugolapp, och jag visste ju att han hade sett det, så nära som han stod och glodde, och då fick jag så dåligt samvete, så jag fick skänka hela tjugolappen (inte så mycket i andras öron, men tänk på att jag inte har haft en inkomst på många många månader). Han blev i alla fall jätteglad och sa att jag just hade gett 4 barn vaccin mot polio. Så, varsågod barnen! :D Tror nog att den där tekniken med att titta ner i plånisen var väl uttänkt från mannens sida :P

 

Nu är jag nyduschad och ska nog sova snart tror jag, hade tänkt se en film, men, orkar nog inte.. GÄSP.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback