"Must be the reason why I'm king of my castle"

ÅH PUST! Nu är jag helt och hållet färdigstädad! Disken är borta, allt skräp slängt, sakert sorterade och ordning och reda överallt. Nu har jag precis skurat golven och just slagit mig ner i soffan. Var precis iväg och handlade en sväng också.. Hade dålig fantasi så min lördagsmiddag kommer att bestå av varma mackor :P Nu har jag förresten plockat fram det lilla julpyntet jag har också, känns mysigt :)

Nu önskar jag att alla kunde få se min lägenhet! För så städat som det är nu, önskar jag att det alltid kunde vara.. :P Nu borde jag verkligen kunna sova gott inatt *hålla tummarna*

Det här innebär nog att jag kan ta en av mina öl nu, för att fira att jag äntligen tog tag i kaoslägenheten ;) Fast först måste jag nog slappa ett par minuter..

Kram!

Så här såg jag ut häromdagen när jag var ute på höstpromenad.
(Fast det borde ha varit vinterpromenad..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback