"I'm staring out into the night"

Nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet! Eller, har varit hemma i lite över en timme, men i alla fall. Hela veckan har gått jättesegt, dåligt sålt och lite energi. Vet inte om jag sagt vad jag säljer? Säljer i alla fall åt två företag, säger inte vilka, men två välkända företag, ett inom telefoni och ett inom elhandel. Idag sålde jag min första elgrej! Jippie och grattis till mig! Det var skönt att äntligen få det gjort, för det har varit väldigt svårtsålt.. Dock har jag fått mycket beröm av coacherna, dom säger att jag har jättebra telefonröst och att jag bara måste träna på att bli mer trevligt aggressiv :P Kunde jag bli det så trodde dom att jag kunde bli en toppensäljare, hihi :D Så nu hoppas jag att jag ska sälja ordentligt snart! (Har iofs bara en veckas kontrakt kvar, men jag hoppas verkligen att jag får förlängt, trivs bra där, även om själva jobbet inte är det ultimata, men trevlig stämning och toppenbra jobbarkompisar.) Håll tummarna för mig!
I morgon skulle jag egentligen sluta vid lunch, men pratade med min chef och det blev så bra så att jag fick ledigt hela dagen istället, så då kunde jag ta ett tidigare tåg hemhem! Åker härifrån stan 11 och är framme i Gävle kring 15-tiden. Härliga tider!

Saknar fina familjen, men snaaaaart är jag hemma hos dom igen! Ska bli trevligt att fira min examen, äntligen, hihi. Får börja fredagskvällen med att vara hundvakt och dom bästa voffarna i världen, Nalle och Egon <3 Mys! På lördagen blir det kalas, och det ska bli riktigt trevligt minsann! Sen får vi se om jag får tag på en tågbiljett till söndagen eller om jag måste åka aptidigt på måndagen.. Det är sånt som visar sig!

Nu ska jag pyssla lite här hemma, sen packa klart min väska och lägga min iPod på laddning, sen blir det till att sova så att jag orkar gå upp i morgon..

Kram och godnatt i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback