"I got my friends right here beside me"

Gissa vart jag är? Hemhemma!

Hade egentligen tänkt åka imorrn, men så satt jag hemma i lägenheten och funderade lite, sen blev det panikpacking och bokning av Sista minutenbiljetter och nu är jag alltså framme i Gävle. Tåget var segt som vanligt, men jag fick sällskap hem från tågstationen av Evve och Oskar, det var snällt minann! Nu på kvällen har jag inte gjort mycket, hängt med Frida i soffan och ätit ett par juleskumtomtar :P Nu har Frida gått och lagt sig och jag ska snart göra detsamma.

Imorgon kommer mamma och hundarna hem, det ska bli trevligt att krama om dom allihopa.
Blir nog kvar här i norr till på lördag eller söndag, lite beroende på tåg och aktiviteter osv. Vi får se hur det blir helt enkelt :)

Förresten så har mitt onda i vaccinarmen spridit sig, det som förut var stort som en femma är numera stort som en normalstor rund reflex. Hårt och ömt och rött, ajaj, men, jag hoppas det går över snart..

Och så saknar jag Rickard, som vanligt. Längtar tills vi ses <3 Och så saknar jag Linnea också, min fina gotlands-Linnea. Sms:ade lite på tåget, och då blev jag ännu mera saknig! Jag hoppas vi kan ses snart, när jag ska ta min stockholmsturné.. Då hoppas jag att jag ska lyckas matcha in det så bra att jag kan träffa alla mina fina flickor som håller hus där! Linnea, Lins och Petra <3 Saknar er alla!



Puss å kram å natti

Kommentarer
Postat av: Ida

Om du vill så får du komma till Sätra och hälsa på våra katter om du hinner på torsdag (eller lördag om du åker på söndag)! Jag har fikabrö att bjussa på plus hemgjord svartavinbärssaft ;)

Postat av: Petra

Jaa jag längtar till kristins sthlmsturne :) wiiiii

2009-12-07 @ 23:18:54
Postat av: Gotlands Linnea ;P

Jag saknar dig jätte mycket Kristin!! Är såå glad att ni kommer å bor hos mig snart :). Men trotts att tiden går å vi hörs å ses allt mer sällan, så ska du veta att jag ofta tänker på dig min söta vän<3. Puss å kram:)

2010-01-18 @ 14:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback