"Från kylan in i värmen"

Nu är jag äntligen hemkommen från mitt svininfluensavaccinäventyr! Oj, långt ord :P Klockan 10.00 skulle vaccineringen av allmänheten börja, klockan 10.02 var jag framme vid stället. Jag var inte ensam där, om man säger så. Det var flera hundra meter kö, men det var ju bara att bita ihop och ställa sig längst bak. Solen sken i alla fall! Efter ungefär 1 ½ timme i kön så fick jag äntligen komma in i värmen, och tur var väl det, för jag höll på att frysa ihjäl där ute, buhu.. Fick fylla i ett papper och vänta på en ledig vaccineringstant, det tog nån minut, ännu snabbare att få sprutan. Jag är inte spruträdd, men blev lite skraj när jag såg berget av sprutor, så jag kikade bort när det blev dags att sticka mig i armen, och helt plötsligt sa damen att det var klart, jag kände alltså ingenting, inte ens självaste sticket! Skönt :D Gick och handlade direkt efteråt, och nu är jag hemma. Redo för biverkningar :D Hoppas dock att jag slipper dom, men, lika bra att förbereda sig.. Har köpt hem mat så jag överlever helgen om jag går och blir jätteklen :P

Nu ska jag fixa något att äta, lunchhungrig! Hörs :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback