"A winter moment reminds me of you"

Oj, dagen har gått snabbt! Det kan nog vara för att jag har varit ute på äventyr idag. Fick nämligen en liten lön idag (för en veckas arbete), så jag åkte ner på stan för att shoppa lite. Passade på att köpa "braatthasmink" på Cubus, för dom hade 15% rabatt där på allt sånt, praktiskt! Sen ringde Martina och frågade om jag ville gå på stan med henne, och eftersom jag redan var på stan så var det en bra idé tyckte jag :) Så vi babblade på och traskade runt lite, tog en sväng till IKEA också, där jag passade på att köpa värmeljus, höhö, det går ju åt ni i dessa mörka tider! Jag tog även en sväng förbi Systembolaget, hade tänkt unnat mig en öl eller två när lägenheten är färdigstädad.. Det var en trevlig dag med fina Martina i alla fall :) Åkte hem efter någon timme.. Nu har jag ätit mat och börjat städa lite mera. Hade tänkt bli färdig med storstädningen idag, men det gick ju sådär :P Får ta det imorrn istället, jag har väl ingen brådis direkt.. Dock är jag lite småsugen på mina öl ;)

En annan rolig sak! Jag har fått en till grej publicerad på Alex Schulmans blogg! Han ville ha förslag på ny header till sin blogg, och jag hade lite tråkigt häromdagen, så jag gjorde en header (en töntrolig och inte så seriös) och skickade till honom. Idag hade han valt 10 av dom över 100 förslagen han fått in och lagt in dom på sin blogg, så ska läsarna rösta. Dock går det inte så bra för min, hahaha! Fast läser man kommentarerna till det inlägget så ser man i alla fall att några har fattat att det är humor i min ;)
Ta en kik
här vettja! Mitt bidrad är nr 6 :P

Nu ska jag kanske småstäda vidare, tills Greys börjar. Då ska jag kanske äta en pepparkaka. Mums. Kram!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hahaha den var bäst =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback