"You make me happy"

Igår kväll kom min fina karl hem. Gick ut i mörka natten och mötte honom när han traskade hem från tåget. Skönt med frisk luft och efterlängtade kramar. När vi kom hem satt vi i köket och pratade en stund, sen somnade vi som två stenar. Idag har vi inte gjort mycket, det har ööööösregnat! Mysigt att sitta inne och höra regnet mot rutan :) Har underhållit oss med att kasta en boll fram och tillbaka mellan oss, så lättroade är vi! ;P

Nu sitter min söta fina nörd och spelar Call of duty, eller Call it duty, som jag vill kalla det, för det gör The Wrestler, och han är ju så söt! :) I alla fall så passar jag på att datanörda medans Rickard PS3-nördar. Bra deal.

Ikväll blir det chill med god mat. Rickard laddar inför det lilla loppet han ska springa imorrn. Det ska bli spännande! Jag ska heja på så bra jag bara kan :) Sen ikväll ska jag onsdagsprata med Lins också! Trevligt trevligt :)

Nä, nu tog orden slut. Kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Ja usch, nu på våren och allt :(

Men jag ska krya! :)

kram <3

Postat av: Ida

Skönt att din karl är hemma, hoppas att ni har haft en finemang helg!



Nä, jag tycker att man kan göra allt i sängen! Utom att käka knäckebröd.. :P Men Prinsen hade hört det på tv att det inte var bra att göra annat än de två grejerna i sängen :P



Nu är det nya tag med tentan, på fredag klockan 12 ska den vara klar!



Puss och kraam söto!

2009-05-10 @ 21:47:57
URL: http://studentida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback