"Wherever I lay my head tonight"

Nu sitter jag och lyssnar på Deportees nya skiva. Och hittills har alla låtar varit bra! YES! Jag älskar när man lyssnar på en skiva som känns bra på en gång. Nu har jag väl iofs hälften kvar, men, ändå.. :) I like that sound!

Idag åkte Rickard tillbaka till Norge, och som vanligt hatar jag hejdådagarna, dom blir som en enda lång dimma. En väntan på nåt man inte vill ska komma. Usch. Men innan han åkte så hann vi i alla fall ansöka om pass till Rickard, bra bra! Får se om det kanske kan bli någon resa under året, det vore skitskoj! Sen lagade jag en god ädelost- och broccolipaj också. Mums. Men utöver det var det mest desperata kramar och väntan.. Men, jag älskar min fina karl och längtar redan massor tills nästa gång vi ses.. <3

Jag uppdaterar fortfarande mitt mailprogram ett par gånger i timmen, bara hoppas att jag får svar snart, jag vill veta om jag blir godkänd eller inte! Jag vet att jag tjatar, men jag får nästan magsår av att inte veta. Vill bara bli klar, så ge mig ett svaaaaar! Blir jag inte godkänd vill jag veta NU vad jag ska ändra på.. Jag vet ju att jag inte kommer få svar nu, mitt i natten, men, sitter ändå och uppdaterar.. GRR!

Ikväll har jag pratat med en fin vän på msn. En av dom jag saknar. Du vet vem du är och jag tänker på dig! <3

Jag funderar på sovmorgon i morgon. Eller i alla fall att inte sälla klockan på ringning, så jag får sova ut. Det vore skönt. Gör ju ändå inget annat än att vänta om dagarna. Fast har iofs en lång lista på sånt jag kan fördriva tiden med, fönsterputsning bland annat, kul, eller kanske tejpa upp min nya fina "ingen reklam tack"-skylt? Fast jag vill hellre ta med kameran ut på en sväng! Det är verkligen sommargrönt ute nu, så finfinfiiint! Får se vad jag hittar på. Håller er uppdaterade antar jag :)

Nä, nu är jag trött, funderar på att gå å lägga mig nu. Men Rickard kanske ringer när han är framme i Oslo, så, kanske måste hålla mig vaken ett tag till :)

Men hej så länge, vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback