"Vilken jävla lögn att det ska va´ ens bästa tid!"

PUST OCH FRUST!

Nu är jag färdig med tvätten, ska bara plocka in det sista i skåpen. Jag är färdig med disken också, ska bara vänta på att allt ska torka, sen ska det in i skåpen.
Jag har nästan städat färdigt sovrummet (måste bara bädda sängen) och köket. Så nu är det resten kvar, och jag ska lägga på ett kol med städandet, så jag kan få plugga lite snart. HAHA, jag vill plugga!
Hoppas jag har nån ork kvar efter den här städdagen, känner mig trött, men det kan bero på att jag inte har ätit lunch än! Jiises, trodde att klockan var runt 13, men tji fick jag. Inte undra på att magen kurrar. Då blir det "lunch" nu på en gång, sen städa klart, sen plugg. Heja heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback