"Och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre"

Söndag, söndag och åter söndag.. Sämsta dagen! Blir alltid så seg och trött. Det vilar en söndagsförbannelse över mig..

Jag sitter och kollar på Söndagsparty, jag älskar Fredriks unge Pella! Ge den till mig! Fiiilip.. Fiiilip! :D

Nu har Rickard åkt tillbaka till Norge, en dag tidigare än vanligt, det var såklart inte roligt, men det är väl bara att bita ihop som vanligt, förhoppningsvis så kommer han ju hem en dag tidigare nästa gång isåfall! Och det tackar jag inte nej till :)

Veckan och helgen har varit ganska lugn och mysig. Vi har väl egentligen inte gjort så jättemycket, mest bara varit.. Har kollat på en film, Rickard har sprungit Grabbhalvan, vi har köpt en elgrill (och ätit världens godaste grillspett), varit ute på promenad och kramats en hel del. Rickard är så fin, han är min bästis <3 Oh, just det! Vi har roat oss med våran nya vän bollen också :P Väldigt underhållande att slänga en boll fram och tillbaka till varandra faktiskt!

Förresten så verkar det som att det ligger någonting under min mellanslagstangent :S Så om en massa ord sitter ihop så är det inte mitt fel, utan tangentens! Får försöka fixa till det imorrn, orkar inte nu..

Imorrn, då är det tillbaka till vardagen. Ska plugga järnet! Har städat och gjort det fint på min pluggplats i köket, så jag hoppas att inspirationen är på min sida nu. JAG VILL BLI FÄRDIG! Ge mig min examen nuuuuu..



Jag och bilder på gröna fina våriga Linköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback