"Love lift us up where we belong"

Tjabatjenahallå!

Nu sitter jag och väntar på att min sushi ska bli riktigt kall. Var just iväg och köpte den men eftersom dom gör den direkt på stället är den bara lite kall, inte isande kall, så därför måste den stå i kylskåpet ett tag innan jag vill äta den :P Godast så tycker jag! Som vanligt var sushikillen söt, han sjunger med i låtarna som spelas, och idag var det "Love lift us up where we belong", det var vackert! :D

Solen har tittat fram! Bättre sent än aldrig. Hoppas att Rickard inte kommer hem mitt-i-natten-sent, för kommer han normalsent så kan jag gå och möta honom :) Åh vad jag lääääängtar! Oh, förresten, jag har gjort en fiskbensfläta i mitt hår! Det var ju skitlätt! Har alltid trott att det var svårt, men tji fick jag :) För att vara första gången så blev det riktigt stiligt tycker jag..

Nä, nu ska jag gå och se om sushin är kall. Later dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback