"If you've ever seen a one-legged dog then you've seen me"

Godmorgon! Eller goddag. Vilket som :)

Jag sitter i pyjamas och ser ut som ett troll i håret. Ska snart ta på mig något annat så jag törs lämna lägenheten. Ska iofs bara ner till tvättstugan, men man vill ju inte skrämma livet ur grannarna. Om en kvart börjar min tvättid, och jag ser inte fram emot det så där jättemycket. Men tvätthögen började bli skrämmande stor.. Dessutom kan det vara skönt att ha det lite fint tills min karl kommer hem. Vilket han gör inatt! Som jag har längtat efter honom, min älskling.. Ska städa lite här hemma också, hemmafrufasoner! ;)

Måste ta ett sista varv i lägenheten nu och leta efter gömda kläder, men jag skriver mer sen! Ska även försöka lägga upp lite bilder i bilddagboken, det var alldeles för längesedan och jag har massor av bilder som väntar på att visas upp.

Förresten, jag har kanske inte sagt att jag är tillbaka i Linköping nu? Men det är jag i alla fall, kom hit igår :)

Hörs!



En liten bild tagen i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback