"I would go along with someone like you"

Hallåj!

Jag kom nästan upp i tid i morse. En kvart extra blev det, men, så kan det gå en måndag som denna :) Åt god frukost och sen började pluggandet på en gång. Det går lite småsegt, men jag funderar på att ta en lite längre lunchpaus nu, så kanske det går bättre sen! Det ser riktigt grått och mulet ut ute, precis så som jag ville ha det idag! :D Skönt att sitta inne då, värre om solen skiner och himlen är blå, i alla fall för inspirationen :P Nu är jag inte så värst sugen på att gå ut, även om det nog skulle vara nyttigt med en prommis, för att väcka hjärnan lite till.. Får se hur jag gör! Skulle behöva handla också, men, det blir ju inte direkt en lång bit att gå :P Jaja, det visar sig! Ska hur som helst ta en paus från datorn, börjar bli trött i ögonen..

Sen måste jag gnälla lite också.. Jag saknar Rickard skitmycket! Känns så ensamt i lägenheten när han inte är här. Jag vill ha hem min sambo nuuuuu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback