"Håll mig hårt för jag skakar av alla denna meningslöshet jag förstår bara det som är vårt"

Inget svar än angående exjobbet! Åååh, det är jobbigt att vänta, hoppas jag får svar imorgon istället.. Veckan har ju ett par dagar kvar, så, bara att vänta.. Igen. Snälla den som bestämmer, ge mig godkänt!

Nu öser regnet ner utanför fönstrena! För ungefär en och en halv timme sedan sken solen och det var riktigt hett ute, sen blev det grått och kvavt, och sen kom regnet. Så mysigt att höra regnet mot fönstret, skönt att vara inne då :) Hoppas det fortsätter hela natten, då kommer jag nog sova gott :) Förresten, imorse vaknade jag av att en nedrans grävmaskin var utanför sovrumsfönstret, grr, klockan 7! Jag som skulle ha sovmorgon! Och imorrn har jag tvättid, så blir ingen sovmorgon då heller antar jag. BUHU.

Idag har jag ätit jordgubbar, dom var goda och söta och röda och fina. Somrigt med jordgubbar, man kanske ska önska sig en jordgubbstårta (självklart med gelé, pappa!) i födelsedagspresent? :P Det är faktiskt bara 3 veckor kvar till jag fyller år, shiet, tiden har gått fort! Måste verkligen skriva en önskelista snart :)

Jag saknar Rickard. Fast han åkte igår. Men jag hoppas vi ses snaaaart.. Eventuellt har vi spännande planer för helgen! Får se hur det blir, jag håller er uppdaterade :)

Nu ska jag kolla vidare på Top Chef, kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Evve

Va önskas det på stora gelédagen då? ;)

Postat av: Evve

Jag har pratat med Frida om det och hon kan åka på eftermiddagen den 12(?) Fredagen iallafall. Roligt om vi kan åka allihopa :)



Ullred skulle vara hur kul som hellst, men jag får kanske fundera lite, Oskar fick 5000:- i lön den här månaden. Ingen panik men inte så kul heller!



Men delar vi på soppan åsådär kanske vi skulle kunna ta en liten tripp iallafall :)



Fundilura på present du ;)



KRAAM

2009-05-26 @ 21:30:27
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback