"Love is my drug, is my medicine"

Vilken dag! Jag är röd som en kräfta! :P Jag, Frida och mamma tog bilen till Vårvik där vi hade picknick och mys i solen. Men efter ett tag så kände jag att det inte var bra för mig att var där utan solskyddsfaktor, blekfis som jag är så bränner jag mig ju hur lätt som helst.. Var där i nästan tre timmar, mitt på dagen, så jag, ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu :P Det svider! Men som sagt, röd är ju en fin färg ;) Men det var det värt, för det var jättemysigt där ute med mami och Fridis. <3 Efter svängen där åkte vi hem till mamma, där hängde vi ett tag, sen åt vi tacos, och nu är jag tillbaka hos Evve och Oskar. Katterna stod i dörren när jag kom hem, dom har säkert haft tråkigt här utan mig i ett par timmar! :P

Nu borde Evve och Oskar snart vara i Sverige! Vet inte om jag ska ringa eller om jag ska låta dom göra jobbet, hehe.. Dom skulle vara hemma i Gävle runt 00-01 nångång, så vi får väl se om jag är vaken när dom dyker upp. Men det tror jag nog, är så nyfiken på att höra hur dom har haft det! :)

Här kommer i alla fall lite bilder på missarna!

1. Bild från när dom var små bäbisar! Semla till vänster, Tyko till höger.
2. Det här är så som dom ser ut för det mesta ;) Semla på jakt efter leksaksråttan och Tyko ser slapp och mongo ut :P
3. Så här såg dom ut igår, sötnosarna. Tog det lugnt på sängen :) Jag gillar Tykos sovstil! :D
4. En bild tagen här om dagen, dom hörde spännande fåglar, sen gos och puss i fönstret!




Ha en fin kväll gott folk! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde K

Åh vad söta! Tyko är läcker, jag gillar smoke-färgerna! Ja, man skulle inte tacka nej till Hugh om man var singel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback