"And I'd give up forever to touch you, cause I know that you feel me somehow"

Här sitter jag och är urtrött! Känns som att det är mitt i natten nästan. Wierd. Idag har jag och Rickard roat oss med att ta en sväng till Tornby, Rickard skulle nämligen köpa en mus och nåt grejs till sitt PS3, så han kan pricka ännu bättre. När vi kom hem hade vi tvättstugan så blev ett par rundor upp och ner. Förrsten hade någon satt upp en arg lapp på tvättstugedörrn! Jag glömde dock kameran, men om den är kvar där imorrn ska jag ta ett kort. Det handlade om skitig tvättstuga och vräkning bland annat.. ;) Sen till något mindre roligt, jag tror att min granne har dött. Min dörr-i-dörrgranne. Idag mötte vi en massa folk i trappen som bar ut saker från hans lägenhet, men såg inte till honom, men, tänkte att han höll på att flytta, det börjar nu närma sig slutet av månaden och därför också flyttid osv.. Men, senare såg vi en annan lapp nere vid entrén, där någon tackade alla för dom fina blommorna på ****´s begravning. Och så heter min granne! Så, ja, då verkar det ju lite läskigt.. Såg honom jättenyligen, men ändå har dom redan haft begravning?! Huamig. Jag hänger inte med, men, det är lite tråkigt om det är som jag tror.. Så vila i frid lilla grannen, du var den bästa av dom alla (inga skällande hundar eller dunkadunka)..

Nu till något roligare. Vi har grillat på våran hippa elgrill ikväll igen. Det blev grillspett och färskpotatis. MUMS! Riktigt gott.. Nu är jag mätt och belåten :) Rickard sitter och spelar Call of duty och jag sitter och tittar på, typ. Är så himla trött. Får se om det händer nåt mer ikväll eller om jag går å lägger mig. Rickard kommer nog sitta fastklistrad vid tv´n känns det som, hehe..

Imorrn ska det tydligen bli regn och åska, får se vad vi hittar på, finns många önskemål från Rickards sida.. Det visar sig! Men nu orkar jag inte skriva mer, så, kraaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback