"You'll learn to hate me, but you still call me baby"

Nu var det verkligen evigheter sedan jag skrev något här. Stackars lilla försummade blogg!

Dom senaste dagarna har i alla fall varit jättebra. Rickard har varit hemma och vi har haft det så mysigt.. Gått på stan, varit ute på promenader i solen, varit på inflyttningsfest hos Frisse och My, ätit god mat, lärt mig att spela "Du hade tid" med Lars Winnerbäck på gitarren (ja, kan i alla fall grunden tror jag..) och kollat på film. Det är så skönt när Rickard är hemma. Men nu har han åkt tillbaka till Norge igen. Igår rättare sagt. Det var inte roligt att säga hejdå, som vanligt.. Men jag hoppas att veckan går snabbt så att han snart kommer hem igen! Lägenheten blir så tyst och stor när min älskling inte är hemma..

Igår vågade jag cykla för första gången för iår! Det är ett vårtecken vill jag lova :D Rickard tog en joggingtur och jag cyklade bredvid :P Idag har jag ont i stjärten, som alltid efter första cykelpremiären, det är inte skönt! Men det går väl över snart hoppas jag, hehe.. Om vädret blir så fint i veckan som vädergubbarna säger så kommer jag säkert att ge mig ut på en till sväng snart.. Idag skiner solen (förutom just nu, när den är bakom ett jättemoln) och himlen är blå. Det är 8 plusgrader ute. Jag tror att det är riktig vår nu! Känns skönt i kroppen med lite värme :)

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och pluggar. Känner mig nästan lite pluggsugen nu, så jag hoppas att inspirationen är på väg tillbaka. Vore skönt om jag kom på något dunderförslag idag som jag känner att jag kan gå vidare med :) Så därför ska jag väl kanske sluta blogga och börja plugga istället. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback