"We could build a rocket, fly to the moon"

Sådääär. Nu är jag hemma efter en liten promenix med kameran. Eller blev en rätt lång sväng, strax över en timme. Men det var varmt och skönt i solen, så det var det värt!

En lustig sak hände i Boulognern (eller hur det nu stavas?!). Jag traskade på i vanlig takt när en överförfriskad man började viffta med armarna och fråga om han inte fick vara med på bild. "Snällaaaaa, får jag vara med på bild? Kan inte du ta ett kort på mig?!" Jag svarade ja i alla fall, för han verkade så ambitiös :P Då ropade han på sina kompisar som satt på en bänk bredvid, så att dom skulle kolla på, för att han var så cool och blev fotograferad.. Han tog på sig huvan och en piratlapp för ena ögat, sen knäppte jag en bild, å då blev han jätteglad och tackade, jag tackade jag med, av nån anledning.. :)
Får se om jag slänger upp bilden i bilddagboken sen, eller om han förblir anonym :)

Nu har jag pratat med pappa, så nu vet jag när han åker mot Storvik. Strax innan klockan 17 blir det. Så nu har jag lite slappartid här hemma. Ska kolla på bilderna i datorn i alla fall, och se om det blev några bra, isåfall så åker dom upp i bilddagboken, förr eller senare! :D Heppåre!


Kommentarer
Postat av: Lins

Men åå, söta fyllot, han kanske trodde han skulle få vara med i tidningen eller nåt :-)

2009-03-19 @ 08:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback