"Silence is easy"

Det var ingen rolig natt! Jag har hostat och snarkat. Snarkat så mycket att jag vaknat och undrat vad det är som låter. Men det var bara jag. Dumma täppta näsa och tjocka slemhals :( Nu har jag tagit en shot slemhostmedicin i alla fall, så nu känns det som rakbladshostningar istället. Aj. Känns som att jag ska hosta ut lungorna.. Förlåt för detaljerna ;) Rickard köpte i alla fall några läskiga piller på Apoteket här om dagen när han var som krassligast, det är några tabletter som säger åt hjärnan att man inte ska hosta. Men jag tycker att det verkar läskigt :P Får se om jag vågar ta ett sånt, men är rädd att hela hjärnan ska somna, hoho :D

Det är smågrått ute. Ligger i sängen och tittar ut genom fönstret. Man ser nästan lite blått bakom molnen, men, vad gör det, jag kommer ändå inte orka gå ut idag. Jag har tre saker jag hoppas att jag ska orka göra idag.

          * Plugga
          * Diska diskberg/Plocka i ordning lite
          * Packa väska (ifall jag ska åka hemhem imorrn)

Så vi får väl se hur det går med det. Vore bäst om jag kunde plugga. Men jag har ont i huvudet så fort jag rör på mig, så det är inte lätt.. Blää. Skulle helst vilja dra ner persiennerna och dra täcket över huvudet och sova lite till. Men ska försöka undvika det. Diska måste jag i alla fall göra om jag ska åka hem i morgon. Och packa med, såklart. Ska försöka att inte packa så satans mycket. Om det går. Jag är dålig på att "travel light" :P Men mest av allt vill jag plugga så att jag blir klar med plugget. Men det är nog det som är svårast idag, men, ska försöka.. PUST!



Bild från en vårig promenad i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback