"Och dom säger att stan blivit tyst och ful och öde, älskling"

Hur mycket snor ryms det i en näsa egentligen?! Det verkar aldrig ta slut.. Huuh. Det fladdrar i öronen, det är drygt. Hoppas det försvinner snart..
Nu ska jag sminka mig och sen borsta håret, sen ska jag packa ner det sista i väskan. Sen är jag redo för hemhemfärd! Dock går inte tåget förns 11.. Ska ta bussen härifrån strax efter 10, så jag hinner hämta ut mina biljetter i lugnan ro. Sen är jag framme i Gävle klockan 15. Hoppas att jag antingen kan sova på tåget, eller att jag får en bra plats med uttag, så jag kan kolla på film. Men just nu känns det som att jag hellre skulle sova.. Gääääsp. Så trött..

Hörs och ses. Snor.


Kommentarer
Postat av: Evve

Va filmen bra? :)



Kakorna är supersmarr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback