"Just remember as you struggle through the day, relief awaits you friday’s not that far away"

Blöööh. Jag känner mig sjukt gnällig och har ont överallt. Halsen är jätteond och jag hostar sådär så det känns som rakblad i halsen. Är svullen och öm. Sen är jag helt snorig och öm i näsan med. Öronen är ömma och det knastrar och sprakar. Trött i kroppen. Huvudet känns tungt och segt. Har inte direkt hög feber, men lite över en grad över min normala temperatur, så det är inte riktigt som det ska. Till råga på allt så har jag ont i magen också, jippie! Härliga måndag!

Nu tittar jag på Project Runway. När det är slut får vi se om jag orkar kolla på nån film.. Men jag ska i alla fall svepa en Ipren, ta en klunk slemlösande hostmedicin, dricka vatten tills jag nästan spricker, och sen gå och lägga mig och hoppas att jag är piggare imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lins

Jag kommenterar hejvilt nu, men :-) Stackars min Kåkå, förkylning är inte trevligt någonstans! Jag kommer också upp och firar Evie på söndag, så då ses vi nog! Krya på dig vännen, puss!!

2009-03-03 @ 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback