"Jag finns i varje steg du tar så du behöver aldrig mer vara rädd"

Hejhejheeeejhallå!

Nu är Rickard hemma och det är så skönt. Igårkväll var det pusskalas i hallen och jag kunde inte sluta le. Min fina älskling. Så skönt att krypa ner bredvid honom och veta att han ligger där när man vaknar också :P Idag har vi inte varit så jätteaktiva. Eller, vi gick ju faktiskt till stan och tillbaka. Köpte värmeljus. Var skönt med luft! Oh, just det, vi har äntligen satt taklampan i vardagsrummet där den ska sitta, plus att vi har hängt upp en liten spegel i hallen, som jag har pimpat, så, vi var visst lite aktiva ändå! ;) Har ätit oss proppmätta också. Nu är vi trött och sega båda två, så vi ska snart sova hoppas jag på.

Imorrn ska vi nog en sväng till Norrköping. Rickard saknar sin gamla musikaffär, så vi ska dit en sväng i alla fall. Sen får vi se om vi hinner med något annat roligt också eller om det bara blir dit och tillbaka. Det är sånt som visar sig :)

Gäääsp. Trött. Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback