"I'm gonna trade this life for fortune and fame, I'd even cut my hair and change my name"

Goddagens! Åh så skönt det var att sova. Inte för att jag sov till nu, men ändå. Solen skiner ute och himlen är blå. Härligt!
Evve kommer kanske hit och äter sin lunch om ett tag, så då tänkte jag att jag kan traska med henne en bit tillbaka till hennes jobb, så kan jag ta med mig kameran på en sväng. Det kanske finns nåt fint att fota ute nu? :) Luft är ju bra om inte annat!

Sen åker jag till papput ikväll. Eller i eftermiddag. Nångång vid 16-17 tror jag det var. Så sover jag där ikväll. Sen så åker jag tillbaka till Gävle imorrn igen. Fram och tillbaka och hit och dit, det är lite så jag jobbar.

Ha en bra dag! Later dudes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback