"I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day"

Hejhejhallå!

Igår var en lugn och skön dag. Först bjussade Evve mig på sushi till lunch, det var mums, tack för det! :) Sen gick vi på stan en stund ända tills Evve tvingade mig att följa med henne till jobbet, men jag följde bara med halvvägs :P Sen mötte jag upp mamma, så handlade vi lite mat, sen gick vi hem och åt jättegod mat. Sen kikade vi på "The Wrestler", andra gången för mig, höhö, å den var lika bra. Ojojoj.. Jag är glad att jag inte gav mig in i wrestlingbranchen, den är nog inget för mig.. Sen kom Kenta hit och hade såklart Nalle och Egon med sig, så det blev mys med dom också. Sen sov jag. Ända tills klockan sju i morse när Egon lade sig på min mage och Nalle tvingade mig att klappa honom, annars slickade han mig i ansiktet.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att packa om min väska, för ikväll och imorrn kväll ska jag sova hos papputen. Tydligen ska vi göra hemmagjord pizza ikväll, sa pappa, så det ska bli smaskens :) Sen är pappa snällaste pappan och skjutsar mig till Kupolen imorrn, ska köpa en till Quick Knit, fast för större skallar :P Tycker att det är upprörande att det inte finns Panduro närmare! Och att det är så dyrt att beställa från hemsidan. Men nu löste det ju sig som tur var. Tack pappa i förskott :) Efter det åker vi nog direkt (plockar nog upp Frida på vägen!) till Evve , där det är kalas! Gamlingskalas! :D 25-årskalas alltså. Hihi, jag ser fram emot en trevlig dag med sällskap av familj och vänner. Och gissa om jag längtar efter Evves kakor, tårtor och smörgåstårtor?! Jag ska äta allt! :D

Nu ska jag ta och sminka mig lite, sen får jag väl sitta och rulla tummarna tills pappa kommer och hämtar mig, det är nog nån timme kvar än.. Damdida! JAG SAKNAR RICKARD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback