"Hypocrites. You're all here for the very same reason"

Jahaja. Nu sitter jag här i min soffa och tittar på gamla Ugly Betty-avsnitt på tv. Det är skoj :D Jag är så gott som klar att åka. Ska bara packa ner datorn och så där. Och sen ska jag dra ut lite elkontakter också! Men det går väl på ett par sekunder, så ingen brådis, höhö.. Så nu väntar jag bara på att tiden ska gå.

Det är 8 plusgrader ute! Värsta vårvärmen ju :) När jag vaknade imorse var det grått och tråkigt, men nu har solen börjat kika fram. Himlen är blå, fast det är en hel del gråa moln på den. Men det gör inte så mycket idag. Men jag hoppas att solen kommer att skina hela helgen hemma i norr! :)

Jag kanske ska stänga av datorn snart så jag kan packa färdigt så jag bara kan traska iväg sen när Maria hör av sig..
Snart kommer jag hem Norrland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback