"Have you ever seen a one-legged dog making its way down the street?"

Å så en liten uppdatering till!

Rickard var snäll och skickade vidare sin förkylning till mig. Så nu sitter jag här ensam och snorar och hostar och känner mig allmänt klen. Rickard är påväg tillbaka till Norge nu, buhu, jag vill inteee.. Jag vill ju att han ska pyssla om mig som jag har pysslat om han när han har varit sjuk! :P Men jag får väl försöka ta hand om mig själv, hehe..

Imorrn ska jag i alla fall försöka plugga järnet, för om det går som jag vill så åker jag hem till Gävle på onsdag, om det finns billiga tågbiljetter och om plugget går frammåt. För på söndag fyller Evve ååår! Jag ser fram emot kalas! :D Har saknat min lilla familj där hemma.. Mamma å pappa å Evve och Frida. Mina bästingar <3

Nu ska jag gå och se om det finns något gott att tugga på. Är lite sugen på nåt.. Later dudes.

Just det ja! Jag har slängt upp ett par nya bilder i min bilddagbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback