"Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?"



Hoho, den här låten är så fräsig! Jag gillar den. För den låter så normal. Men den är konstig. Liksom. Ja, ni fattar. Och videon?! Haha, läskiga barn! :D

Nu är jag i alla fall framme i Gävle som ni kanske förstår. Kom fram strax efter åtta efter en trevlig resa med Maria (och Tomtom :P). Vi stannade till på MAX i Uppsala och åt en ståtlig burgare, det var gott. Så tack för sällskapet Maria, det var snällt att jag fick åka med! Jag våldgästar dig och din bil igen på söndag :P 

Gäääsp. Jag är astrött. Ska krypa ner under täcket snart.. Men jag är så toksaknig.. Så det är svårt att tänka sömn, fast jag är trött.. Mina mungipor pekar neråt. Läppen hänger lite. Min mage vill ha myspirr. Jag saknar min man. Min fina fina man. En vecka kvar. Sen blir det mys igen. Längtar redan massor. Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback